Žijeme v zvláštnom svete. Vo svete virtuálnej reality.
Skutočne čoskoro nerozoznáme čo je produktom našej vlastnej mysle, či už v reflexii vonkajšieho alebo vnútorného sveta, a čo je do našej mysle, vedomia či podvedomia natlačené vysoko sofistikovanou technológiou „premývania mozgov“.

Marketingoví mágovia a kreatívci v globalizovanom svete vytvárajú nové modely správania, nové subkultúry... Menia svet nie na obraz svoj, ale na obraz svojho klienta... „Žite zdravo a pite Colu! Najnovšie a najlepšie „Colu Zero“! Je predsa úplne bez cukru!“ A na zvyšok tejto chemikálie sa radšej nepýtajte...
Colu nemusím.. Marketingových mágov uznávam ako perfektných profesionálov. Jeden z nich si hovoril „di Tarso“ (z Tarzu). A tak ako pri Cocacole, ktorá mala byť pôvodne liekom a predávala sa v lekárňach, sa na podstatu a mystiku Kristovho učenia liečiaceho dušu dávno zabudlo...
text © Tibor Javor
Fine Art Photos © Tibor Javor