Quadragesima alebo pôstne reflexie


Žijeme v zvláštnom svete. Vo svete virtuálnej reality. 
Skutočne čoskoro nerozoznáme čo je produktom našej vlastnej mysle, či už v reflexii vonkajšieho alebo vnútorného sveta, a čo je do našej mysle, vedomia či podvedomia natlačené vysoko sofistikovanou technológiou „premývania mozgov“. 
 
Marketingoví mágovia a kreatívci v globalizovanom svete vytvárajú nové modely správania, nové subkultúry... Menia svet nie na obraz svoj, ale na obraz svojho klienta... „Žite zdravo a pite Colu! Najnovšie a najlepšie „Colu Zero“! Je predsa úplne bez cukru!“   A na zvyšok tejto chemikálie sa radšej nepýtajte...
 
Colu nemusím.. Marketingových mágov uznávam ako perfektných profesionálov. Jeden z nich si hovoril „di Tarso“ (z Tarzu). A tak ako pri Cocacole, ktorá mala byť pôvodne liekom a predávala sa v lekárňach, sa na podstatu a mystiku Kristovho učenia liečiaceho dušu dávno zabudlo... 

text © Tibor Javor 
Fine Art Photos © Tibor Javor

pošli na vybrali.sme.sk

© Copyright   www.aomega.sk   ♦   2024   ♦   aomega@aomega.sk